2018. január 05. 17:31 - DanidePeto

2. nap

Kicsit csúszásban vagyok a napokkal, de lassan majd behozom.

A második napon a reggelim ismétlődött és beszereztem egy csomag fehérjét. Régebben minden táplálék kiegészítőm meg volt a hónapra, akár hónapokra előre is. Az elmúlt 2 évben vettem vissza ezekből a cuccokból Leginkább az autóra való spórolásom miatt, meg mert az edzést se vettem annyira komolyan. Inkább a kajára figyeltem, mint, hogy rendesen edzek. Viszont elég szomorú hír, hogy az nem elég ahhoz, hogy úgy nézz ki, mint amit elképzeltél perverz álmaidban.

Az étkezés tehát nagyon fontos része az életmódváltásnak, de ahhoz, hogy feszes és formás alakod legyen, edzened is kell! Nagy sikerélmény lefogyni tízen kilókat, de össze se lehet hasonlítani azzal az alakkal, amit elérhetsz, ha rendszeresen edzel. Nem csak a súlyzós edzésre gondolok, mielőtt tiltakozva küldesz el, kedves édasanyám karjaiba. Az optimális az lenne, ha minden nap sportolna az ember, legalább fél órát. Ez azonban a mai felgyorsult világban aligha kivitelezhető. Ezért tehát nálam úgy néz ki, hogy heti legalább 3 súlyzós edzés és mellette 2 állóképességi, ami lehet futás, biciklizés, úszás (én ezt preferálom), vagy bármi, ami megemeli a pulzusodat tartósan.

dagifut.jpeg

Visszatérve a fehérjéhez, úgy alakult, hogy már tízóraim is van. Reggeli után ugyanis 2-3 órán belül nem nagyon tudok elfogyasztani szilárd ételt. A fehérje turmix pont ezekre az alkalmakra zseniális megoldás. Utána következett az ebéd, ami most végre egy kicsit változatosabb volt. Sütöttem csirkemellet taco fűszerrel (cukormentes, mielőtt egy nagytudású beleugatna...), mellé pedig rizs és egy kis saláta, aminek nagyon fontos eleme volt az uborka.

Ha meg bírod enni az uborkát, amikor csak tudod... salátába, magába, hús mellé rágcsálj, egyél, rakj, fogyassz. Ennek szeretnék egy külön cikket szentelni, úgyhogy most nem fejteném ki jótékony hatásait.

Emlékszem mikor dagadt kisgyerekként először vágtam bele diétába. Azt hittem, hogy 2-3 hónap elteltével már Arnold Schwarzeneggert megszégyenítő formában fogok pompázni. (megafaszt) Persze megindult a fogyásom és kezdett alakulni valami az alatt a hájrengeteg alatt ami rajtam volt, de mégse ott tartottam ahol akartam. 

Ekkor kell, hogy legyen valaki melletted, mert ha olyan hülye vagy mint én voltam akkor, na akkor belefogsz egy szélsőséges koplaló diétába, amivel baszhatod is az addig leadott felesleget és az az után hirtelen következő mínusz kilókat! A koplalás végeztével ugyanis sokkal gyorsabban és sokkal nagyobb mennyiségben hízod vissza azt, amit előtte leadtál (na meg a pluszt). Nálam egy nagyon kritikus pont volt ez.

Kritikus pont, mert azt vártam, hogy a sok szenvedés majd megteszi hatását és ehetek bármit onnantól kezdve. Csak aztán jön a pofon, mikor a 3. nagy bezabálás után tükörbe nézel és ugyan azt a kövér testet látod, mint mikor elkezdted a diétát, hogy ez kurvára nem így működik. Nem véletlenül az a neve, hogy É L E T M Ó D V Á L T Á S.

Néha elkap egy ilyen flashback a múltamról és megállás nélkül tudnám írni a történteket, de majd rászánok erre is egy külön cikket, mert így is elég lesz kiollóznod, hogy mégis miről szól a programom és hogyan csinálom.

Tehát a vacsora. Munkából hazaérve betoltam pár szelet csirkemell sonkát, mert nem bírtam már magammal, utána pedig fehérje palacsintát kaptam túrókrémmel. Abból szintén lecsúszott kettő, ezzel el is érve a 2200 kalóriás határomat. Ezt a napot egy kicsit elszámoltam, azért fért bele este a fehérje palacsinta, amiben volt egy kevés szénhidrát. Hogy miért mondom ezt? Mert az én életmódom alapján 5 után nem kéne szénhidrátot bevinnem. Ez nem azt jelenti, hogy nem eszek, hanem nem eszek SZÉNHIDRÁTOT. Tehát saláta, egy kevés csirkemellel, vagy hallal még belefér, vagy egy adag fehérje shake. 

Annál nagyobb bődületes faszságot, hogy délután 5 vagy 6 után már nem szabad enni, hallottam már, de ez akkor is a legnagyobbak közé tartozik. Már miért ne lehetne enni? Egyrészt. Másrészt meg kurvára attól függ, hogy meddig vagy aktív. Annak, aki éjfélig talpon van és pincér mondjuk... Na, mond neki az arcába, hogy ne egyen 5 után. Azzal a lendülettel, ahogy elé siettél, siethetsz is a picsába valószínűleg, úgy rád olvassa a bibliát...

Minden szabad tehát... csak mértékkel. Ez igaz mindenre az életben!

Holnap érkezem a folytatással, de még ma is dolgoznom kell valószínüleg éjfélig, pedig péntek van. Ilyen ez a popszakma.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://niarts.blog.hu/api/trackback/id/tr1013551753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása